6 / 100 könyv. 6% kész!

szombat, augusztus 16, 2014

Sarah MacLean: A csábítás kilenc szabálya


Húha, szerelmes lettem
A történelmi könyvek nem a kedvenceim közé tartoznak. Félreértés ne essék én imádom a történelmet, de valamiért sokkal szívesebben olvasok a jelenről, vagy éppenséggel a sci-fivel megspékelt jövőről. De a történelmet sem vetem meg, sőt szeretem azt olvasni, hogy mi volt régen, ez a stílus mégis hátratolódott a listámon. 

A romantikus történelmi regényeket viszont kifejezetten megszerettem. 
A fülszöveget olvasva már tudtam, hogy ebben nem fogok csalódni. Egy furcsa-nevű vénlányka, aki ki akar szakadni az unalmas mindennapokból, elege van az elvárásokból és ír egy listát. Egy listát, amin olyan dolgok szerepelnek, amiket hölgyek nem csinálhatnak, különben darabjaira hullik a jó hírük. Calpurniának azonban már tele van a hócipője a jó hírével, úgyhogy belevág. A listán többek között szerepel a szivarozás, kártyázás egy férfiklubban, lövés, vívás… Egyszóval minden, amit egy hölgy nem csinál. Calpurnia mégis belevág. 

Ezen lista miatt ismerkedik meg közelebbről az igenis rossz hírű Ralston márkival, régi kori szerelmével. A férfi szemében mindezidáig láthatatlan volt a mi Calpurniánk, azonban ez most megváltozik. 

Imádom, amikor egy regényben egy nagyon rossz hírű „macsó”-t a főszereplőnő megpuhítja és teljesen megváltoztatja tudtán kívül. Imádok arról olvasni, hogy egy férfi mennyire oda bír lenni egy nőért. 
Nagyon kellemes kikapcsolódás volt. Humoros párbeszédek, izgalmas kalandok, forró szerelem… Minden megvan, ami egy tökéletes romantikus történelmi regényhez kell. Aranyos és szenvedélyes volt egyszerre. 

Imádtam. Örülök, hogy a kezembe vettem. Ezt is olvassátok bátran!


Sarah MacLean: A csábítás kilenc szabálya
Értékelésem: Kedvenc
Borító: 5/4
Kedvenc szereplő: Ralston, Nick, Callie
Sorozat: A csábítás kilenc szabálya
1.) A csábítás kilenc szabálya
Megjelent: 2010
Kiadó: Könyvmolyképző
Oldalszám: 494
Eredeti cím: Nine Rules to Break When Romancing a Rake
Műfaj: történelmi, romantikus

0 comments:

Megjegyzés küldése