5 / 100 könyv. 5% kész!

vasárnap, március 08, 2015

Sarah MacLean: A hódítás tíz szabálya



Ez a rész még jobban tetszett, mint az első. Egy kis történelem, egy kis romantika és egy kis humor. Amint megláttam, hogy érkezik a folytatása Calpurnia és Ralston történetének rögtön kaptam utána, habár tudtam, hogy nem ők lesznek a főszereplők. De nem is baj, mert még jobban odavoltam ezért a részért, amiért Ralston testvére: Nicholas St. John a főszereplő a második kötetben. Valahogy őt sokkal jobban megszerettem az ikrek közül. Úgyhogy tudtam, hogy nem fogok csalódni.

Tetszett, hogy a főszereplőnőt, Isabelt egyáltalán nem érdekli az etikett meg a jó hírnév, habár ezzel Callie sem volt másképp. Nick pedig a hős lovag, akinek gyengéi a bajba jutott nők. Imádtam a párosukat, imádtam, hogy nem az első rész majmolása volt, hanem tudott újat adni az írónő, nem úgy, mint a többi ilyesfajta sorozatban, ahol minden pár majmolja az előzőt. 

Nem kell nagy élményt várni ettől a könyvtől/sorozattól, sokkal inkább szórakoztató, egy unalmas, napos délutánon tökéletes, hogy elolvasd a hintaágyon, ha egy kis romantikára vágysz. Amint érkezik a harmadik rész, azt is el fogom olvasni, habár tudom, hogy Nick történetét nem fogja felülmúlni.

Sarah MacLean: A hódítás tíz szabálya
Értékelésem: Kedvenc
Borító: 5/5
Kedvenc szereplő: Nick, Isabel, Rock
Sorozat: A csábítás kilenc szabálya
2.) A hódítás tíz szabálya
Megjelent: 2010
Kiadó: Könyvmolyképző
Oldalszám: 448
Eredeti cím: Ten Ways To Be Adores When Landing a Lord
Műfaj: történelmi, romantikus

1 comments:

  1. Szia! Nagy örömömre szolgált, hogy rábukkantam az igen ízlésesen kidolgozott oldaladon erre a regényre;)
    El tudnád nekem küldeni a sorozat 2.és 3. kötetét?
    Santhakriszta@gmail.com címre, ha nem probléma, előre is köszönöm :)
    Üdvözlettel: Kriszta :)

    VálaszTörlés