5 / 100 könyv. 5% kész!

péntek, szeptember 15, 2017

Borsa Brown: A maffia szívében


Borsa Brown A maffia ágyában harmadik, és egyben befejező kötete, avagy lássuk, mi is sül ki ebből...

Az Arab sorozat után kíváncsian fordultam A maffia ágyában sorozat felé is, és habár az első két rész annyira nem vált a kedvencemmé, és a harmadiktól sem vagyok teljesen elragadtatva, mégis azt kell, hogy mondjam, a legjobb rész lett a három közül, ami főleg a nagyon erősen érzékelhető karakterfejlődésnek tudható be.

Ugyanis nagyon szép ívét láthatjuk annak, ahogyan egy nagyon felszínes, butácska angol lányka, Suzanne, egy erős, magabiztos, talpraesett nővé válik. Persze, még most is volt a viselkedésének olyan aspektusa, amit utáltam, például egy terhes nő azért tudja már magáról, hogy mit nem érdemes csinálni a baba érdekében... Mégis, a főszereplőnő ezúttal egy olyan oldalát mutatta, ami iránt rokonszenvet tudtam érezni.

Maga Massimo is szép fejlődésen ment keresztül (habár én már az elején áment mondtam volna neki), de akárcsak Az Arab sorozatban, úgy itt is látszik, hogy a főszereplő férfi irányításmániás, hímsoviniszta és agresszív lénye átalakul egy csak olykor agresszív (ezt nem hagyhattam ki), szeretetteljes, odaadó és védelmező apává. Bár ez az átalakulás sokkal teljesebb Gamal esetében, mint Massimoéban, mert egy terhes nőt azért csak nem kéne bántani, ugye? Gondolom, nem volt nehéz leszűrni, hogy habár Gamalt elfogadtam, mint szerethető édesapát Az arab szeretőjében, addig Massimo egyáltalán nem lopta be magát a szívembe a három kötet alatt.

A főszereplők személyiségének változásai mellett nagyon tetszett továbbá, ahogyan Borsa Brown bemutatta a család fogalmát, annak minden szeretetével és elfogadásával. Hogy habár majdnem mindenki kinézte és elutasította Suzanne-t, amint teherbe esett, Massimo családja, az apjával egyetemben, befogadta, a család részévé emelte, nem egy betolakodót, hanem egy igazi családtagot láttak benne.

Az írónő ezúttal úgy döntött, hogy legyen egy kis izgalom is, és a regény felében csak lebegtetett egy "hatalmas" titkot, amire több ízben utalgatott, fenntartva ezzel az olvasóban a határtalan kíváncsiságot... Hát, nem tudom. Én rögtön az első oldalon tisztában voltam vele, hogy mi Massimo terve, így bennem ez nem keltett akkora kíváncsiságot.

Engem inkább még mindig a maffia belső működése érdekelt, főleg most, hogy Massimóból don lett, de számomra ismeretterjesztés szempontjából, az írónő még mindig túl kevés információt adott erről az érdekes szervezetről. Persze, kétlem, hogy A maffia ágyában célja az ismeretterjesztés lenne, sokkal inkább a szórakoztatás, ami nem is baj.

Mindezek mellett azért én örülök, hogy elolvastam ezt a trilógiát, bár egyértelmű, hogy nem haladja meg Az Arab színvonalát, ami logikus, hisz addigra már többet fejlődött az írónő, azért A maffia ágyában több ízben is megmelengette a szívem ezzel a résszel, még akkor is ha többnyire csak idegesített Massimo erőszakossága és Suzanne butasága. Az írónő stílusa még mindig nagyon könnyen fogyasztható, egyszerűen semmilyen fennakadást nem okoz, olyan könnyedek a sorai, hogy csak siklik rajtuk az ember szeme. Szeretem.

Köszönöm szépen a könyv élményét az Álomgyár Kiadónak!

Borsa Brown: A maffia szívében
Értékelésem: Tetszett
Borító: 5/5
Kedvenc szereplő: -
Sorozat: A maffia ágyában
3.) A maffia szívében
#A maffia gyermekei
Megjelent: 2015
Kiadó: Álomgyár Kiadó
Oldalszám: 506
Eredeti cím: -
Műfaj: erotikus, romantikus

0 comments:

Megjegyzés küldése