6 / 100 könyv. 6% kész!

péntek, október 13, 2017

Böszörményi Gyula: Bitó és borostyán


Folytatódik Böszörményi Gyula egyszerre varázslatos és realisztikus regénye az 1900-as évek Budapestjéről, Hangay Miliről és Ambrózy báróról, akik az egyik kedvenc detektívpárosom.

A harmadik, Ármány és kézfogó után úgy éreztem, azonnal jöjjön a folytatás, mert nem fogom kibírni, hogy nem tudom, mi is arra a bizonyos kérdésre a válasz... Ez pont olyan, mint mikor egy teljes nyarat kell várnom egy filmsorozatra, ami borzalmas függővéggel végződött még tavasszal.

Aztán, mikor rájöttem, hogy a Bitó és borostyán nem folytatás, hanem az Ármány és kézfogó majdhogynem közepén történő eseményeket taglalja, ami kimaradt a harmadik kötetből... Akkor először csalódtam, majd örültem, hogy mégis van még egy Ambrózy báró esetei kötetem, aminek mellékesen megemlítve, olyan gyönyörű borítója van, hogy órákig csak nézegetném és simogatnám. Az eddigi legcsodálatosabb borító, nagyon sajnálom, hogy pont egy rövidecske novellára került, mert így kevesebbet foroghatott a kezemben.

A történet vérbeli magyar krimi, mint azt már tudhatjuk, Ambrózy hazaküldte Milit az Ármány és kézfogó közepe táján. Mili sikeresen fel is jutott az 502-es éjszakai járatra, arra azonban nem számított, hogy egy érdekes és szövevényes nyomozást kell lefolytatnia utazása során. Ugyanis gyilkos lapul a vonat utasai között, aki vérre szomjazik.

Biztos vagyok benne, hogy ismerősen cseng számotokra a történet. Mérget vennék rá, hogy valamilyen szinten tisztelgés ez Agatha Christie Gyilkosság az Orient expresszen című regénye előtt. Sajnos valamiért még nem állt módomban elolvasni a Gyilkosság az Orient expresszen című regényt, de ezt mihamarabb pótolni szeretném. A Bitó és borostyán olvasása közben azonban rögtön Agatha Christie híres műve jutott eszembe.

Próbálkoztam azzal, hogy lassan olvasom a könyvet, hogy tovább tartson, de annyira magával ragadott már megint, hogy hamar végeztem vele, hisz a regény oldalszáma sem lett olyan sok, mint én azt szerettem volna. Nem is tudom, mit írhatnék még, már alig várom, hogy folytatódjon ez a történet, mostanában talán ez az egyik általam legjobban várt sorozat, úgyhogy várok, várok, várok.

Köszönöm a könyv élményét a Könyvmolyképző Kiadónak!
Ha te is bele szeretnél merülne Mili és Ambrózy báró csodálatos kalandjaiba, ne habozz és haladéktalanul szerezd be te is a részeket, garantálom, hogy nem bánod meg!

Böszörményi Gyula: Bitó és borostyán
Értékelésem: Kedvenc
Borító: 5/5*
Kedvenc szereplő: Ambrózy Richárd, Hangay Mili, Hangay Emma, Tarján Vili, Mück Mári
Sorozat: Ambrózy báró esetei
#Bitó és borostyán
Megjelent: 2017
Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó
Oldalszám: 196
Eredeti cím: -
Műfaj: krimi, történelmi, romantikus

0 comments:

Megjegyzés küldése