5 / 100 könyv. 5% kész!

szombat, szeptember 10, 2016

Levy L. Smith: Elrabolt szív

Nosztalgia-időszak. Ennek a trilógiának az első két részét olyan régen olvastam, hogy semmire sem emlékeztem vele kapcsolatban, de lehet, hogy ez nem is az eltelt idő miatt van.

Nem emlékszem, miért vágtam bele egyáltalán ebbe a sorozatba, talán a borítók miatt, amik annyira nagyon tetszenek és ezzel ki is fújt az a része a könyvnek, amit értékelni tudok benne.

Az egész mindensége nagyon kidolgozatlan, a szereplők semmilyen szinten sem hatnak rám, még szánni sem tudom őket, a főszereplőnő fiúk közötti ingadozásai miatt rosszul voltam, meg úgy egészében a gondolkodásmódja és gondolatai miatt is.

Az egész történetnek semmi értelme, se eleje, se vége, mintha nem lenne célja a regénynek és a cselekményvezetésnek. Inkább gyorsan letudtam az egészet és tudom, hogy ezt is lezártam. Valószínűleg még az is probléma, hogy nem is annyira felidegesített maga a könyv, hanem inkább közömbös hatást váltott ki belőlem. Ami mindennél rosszabb.

Levy L. Smith: Elrabolt szív
Értékelésem: Felejthető
Borító: 5/5
Kedvenc szereplő: -
Sorozat: Dark Love
3.) Elrabolt szív
Megjelent: 2010
Kiadó: Egmont-Hungary
Oldalszám: 152
Eredeti cím: -
Műfaj: fantasy, ifjúsági

0 comments:

Megjegyzés küldése