6 / 100 könyv. 6% kész!

csütörtök, március 24, 2016

Jennifer L. Armentrout: Feledés


Ha már nem álltam meg az Árnyak című novellánál, szintén felüdülés volt a Feledés című plusz-kötet Jennifer L. Armentrout tollából.

Valóban nem kell arra gondolni, hogy ez a kötet a történet szempontjából újat mutat számunkra, hiszen ez az Obszidián történéseit tartalmazza, csak ezúttal nem Katy, hanem Daemon szemszögéből

Rögtön érkezett a gondolatom: csak Armentrout ne járjon úgy, mint Cassandra Clare, aki szinte minden lehetséges oldalról kivesézte az árnyvadászok világát, sőt: még mindig vesézi, ugyanis nemsokára megjelenik egy újabb árnyvadász-kötete.

De ha egy sorozat sikeres, akkor annyit sajtoljunk ki belőle, amennyit csak lehet, ugyebár? Így követte el Armentrout azt a lépést, hogy elhozta a Feledést.

Felüdülésnek tökéletes olvasmány volt, szórakoztatott, biztos vagyok benne, hogy szinte minden Luxen-rajongónak tetszeni fog. Azt sem tartom bajnak, hogy eddig eljutott az írónő, mert élveztem. De tényleg ne essünk majd túlzásba később, nem kell lerágni minden egyes húscafatot arról a csontról, mert egy idő után már nem lesz élmény.

De most még az volt, szinte kedvem támadt elővenni az Obszidiánt, mint azt már említettem, de erős voltam és inkább olyan könyvek után kaptam, amiket még nem olvastam. Jól esett visszatérni a kezdetekhez, ezt aláírom. Lehet, lassan meg kéne ismerkednem az írónő másfajta regényeivel is, nem csak a Luxen sorozattal.

Jennifer L. Armentrout: Feledés
Értékelésem: Kedvenc
Borító: 5/4
Kedvenc szereplő: Daemon
Sorozat: Luxen
2.) Ónix
3.) Opál
Megjelent: 2015
Kiadó: Könyvmolyképző
Oldalszám: 382
Eredeti cím: Oblivion
Műfaj: fantasy, ifjúsági, romantikus, sci-fi, urban fantasy

0 comments:

Megjegyzés küldése