6 / 100 könyv. 6% kész!

csütörtök, június 25, 2015

Jessica Sorensen: Callie, Kayden és a véletlen


Ez is olyan könyv, amit egy nap alatt olvastam ki. Noha, egyáltalán nem kellemes témákat dolgoz fel, sőt. Mégis gyönyörű, ahogyan mindezek közepette a két sérült lélek egymásra talál. Szép és szomorú is egyben.

Callie és Kayden is sötét titkot hordoz, amely végigkíséri az életüket. A sötét folt, amely a múltjukon van gyógyíthatatlannak tűnik, azonban egy nyáron minden megváltozik. Minden egy aprócska lánnyal és egy fiúval kezdődik, egy megmentett élettel. Callie mindent maga mögött akar hagyni, az otthonát, a házat, amely a szörnyű múltjára emlékezteti. Kayden szintén szabadulni akar a múlt démonaitól. Az egyetem megfelelő menekülési lehetőség, bár egykük sem gondolta, hogy útjaik később is keresztezik egymást. Egy komor, de gyönyörű történet két sérült lélek találkozásáról és a szerelem általi lassú gyógyulásról.

Könnyen bele bírtam lendülni a történetbe, de nagyon féltem, hogy klisékkel fogok lépten-nyomon találkozni. Örültem, hogy kilépünk a gimiből az egyetemre, mert legalább komolyabb lesz a környezet, habár ebben a regényben sem érzékeltem olyannyira azt a rengeteg tanulást. A klisékre visszatérve... Rubin pöttyös könyv. Egy lelkileg sérült lány, egy lelkileg sérült fiú, a lelkileg sérült fiú lelkileg sérült keménykötésű haverja, a lelkileg sérült lány lelkileg sérült meleg barátja. Miközben olvastam végigfutott a gondolat a fejemen, hogy itt egy vidám múltú ember sincsen? Na, ne szórakozzunk már! Egyetlen egy sem? Egy őrült haver, akinek boldog gyerekkora volt? Nem? Senki?

A történet gördülékeny, tele sok-sok érzelemmel. Tényleg van valami csodálatos ebben a történetben, ha eltekintünk a kliséktől és az "egyszerűségétől". Erőt ad. Rávilágít, hogy a jövő elhalványíthatja a múltat, hogy fel kell állni és keresni kell valamit az életben, ami boldoggá tesz és nem a múlton kell merengeni, míg bele nem őrülsz. A vége teljesen összetör, ne merészeld úgy olvasni, hogy közben nincs a polcodon a második rész, különben SOS mód rohansz majd a könyvesboltba/könyvtárba. Csillagot is adnék a pontozásnál, mert imádtam, hogy két szemszöges, bárki bármit mondjon, úgy tudja az olvasó a legjobban beleélni magát, ha mindkét főszereplő fejébe betekintést nyer. Már azért is megérdemelné azt a csillagot, mert egy nap alatt elolvastatta magát, de végül úgy döntöttem, mégsem adom meg neki, mert valahol érzékeltem egy kis hiányt. Luke-ról többet szeretnék tudni (majd később, tudom, hogy a harmadik részben ő a főszereplő). A klisék azonban idegesítettek, ahogy a felesleges félreértések is. Akkor folytassuk a második résszel.

Jessica Sorensen: Callie, Kayden és a véletlen
Értékelésem: Tetszett
Borító: 5/5
Kedvenc szereplő: Kayden, Luke
Sorozat: Véletlen
1.) Callie, Kayden és a véletlen
2.) Callie, Kayden és a megváltás
Megjelent: 2012
Kiadó: Könyvmolyképző
Oldalszám: 344
Eredeti cím: The Coincidence of Callie & Kayden
Műfaj: romantikus

0 comments:

Megjegyzés küldése