8 / 100 könyv. 8% kész!

szombat, október 11, 2014

Kresley Cole: Vámpírharc



Végre, VÉGRE.
Az első két rész olvasása közben pontosan ezt vártam, ezt a kis szikrát, ami végül ahhoz vezet, hogy végre valahára a kedvencemnek mondhatom Kresley Cole sorozatát. Ezzel a harmadik résszel végre eljött ez a szikra, tehát nem volt hiábavaló elkezdeni ezt a sorozatot.
A szereplőket imádom. Mind a nagyszájú, halandó boszorkát, Marekitát, aki végre nem egy szende-visszahúzódó lányka és nem is egy érzéketlen amazon. Marekita egy reális személyiség, aki rögtön szimpatikus volt az első soroktól.

Bowe az előző részekben nem lett szimpatikus számomra, ezért kicsit féltem is tőle, de hamar rájöttem, hogy az ő könyvében megszerettem a hapsit.
Amit pedig imádtam az a kettejük közötti „cicaharc”, ahogy táncoltak egymás körül, szívatták egymást, aztán mégis egymásnak estek. Imádtam. Végre egy szépen létrejövő kapcsolat, amit a kedvencemnek mondhatok!
Sokszor úgy éreztem olvasás közben, hogy Kresley Cole-nak ebbe bele fog törni a bicskája, nem fog tudni elvarratlan szál nélkül maradni, hisz annyi az apró kis motívum, ami idegesíthet, ha függőben marad. És végül Cole mégis mindet el tudta simítani, mindennek megadta az okát, minden szálat összefont és elkent, minden kérdésemre választ adott és ezért leborulok előtte. Tapasztalatból tudom, milyen nehéz egy könyvet ilyen gyönyörűen elsimítani.

Számomra ezzel a résszel a sorozat elérte a csúcspontját, ezért egy ideig szüneteltetem, mert kétlem, hogy ezt a párost bárki is felül bírná múlni. Köszönöm Cole, hogy immár ezt a sorozatot is a magaménak tudhatom.
Utógondolat: a borító még mindig borzalmas, ezért csak az amerikai borítót vagyok hajlandó a blogbejegyzéseimben kirakni. Nem értem, miért nem hagyták meg a másik változatot, ha egyszer az olyannyira gyönyörű…


Kresley Cole: Vámpírharc
Értékelésem: Kedvenc
Borító: 5/5
Kedvenc szereplő: Mariketa, Bowe, Nix
Sorozat: Halhatatlanok alkonyat után
3.) Vámpírharc
4.) Vámpírvér
5.) Vámpírzóna
6.) A démonkirály csókja
7.) A tél halálos csókja
8.) A gyönyör sötét hercege
9.) A sötétség démona
10.) Az álmok sötét harcosa
11.) Vámpírbosszú
12.) Árnyak hercege
Megjelent: 2007
Kiadó: Ulpius-ház
Oldalszám: 432
Eredeti cím: Wicked Deeds on a Winter’s Night
Műfaj: fantasy, romantikus

0 comments:

Megjegyzés küldése