6 / 100 könyv. 6% kész!

szombat, július 05, 2014

Tavi Kata: Nyitótánc




Nem is tudom. Kezdetben kétségekkel olvastam, mert túlságosan hasonlított egy bizonyos regénysorozathoz, amit egyébként nagyon szeretek. Ez már rögtön szembeötlő volt a legelején. Én nem tartom rossz ötletnek, ha valaki egy másik könyvből merít ihletet egy új könyv megalkotására. Szerintem minden nagy írót megihletett egy másik könyv, ez cseppet sem ritka és nem is elítélendő. Szerintem ez jó dolog. Mégis kétségekkel vágtam bele ebbe a könyvbe, ugyanis mind a hangulatában, mind stílusában túlságosan hasonlított a két történet és a szereplőgárda. 

Na, nem baj. - gondoltam. Egy esélyt megér. És de jó, hogy megérte azt az esélyt. Az első oldalak kritikusak voltak, valahogy furcsának tűnt az írásmód, bele kellett rázódnom, de végül ez hamar sikerült. A történet az elejétől kezdve egyre inkább kezdte felvenni a saját vonalát, a hasonlóságok kezdtek eltűnni és kezdett kialakulni Tavi Kata saját hangulata, saját szereplői és saját története, ami elég jóra sikeredett. Hol megnevettetett, hol elszomorodtam, hol dühös voltam... Szóval, eléggé megtetszett az egész táncos-iskolás történet ahhoz, hogy kaparjam a falat a befejezés miatt. Remélem az írónő gyorsan összerakja azt a második részt, mert már nagyon várom. Legalább a lefordítására nem kell várnom. :)

* Egyébként nem restelltem kölcsönadni egy barátnőmnek is, akinek nagyon hasonló az ízlése az enyémhez. Neki olyannyira tetszett, hogy egy délután alatt elolvasta és másnap már vissza is adta az iskolában a könyvet, azonban az egyik óra olyan unalmasra sikeredett, hogy ismét visszakérte, hogy másodjára is elkezdhesse olvasni. :D *

Tavi Kata: Nyitótánc
Értékelésem: Tetszett
Borító: 5/5
Kedvenc szereplő: Ákos
Sorozat: Sulijegyzetek
1.) Nyitótánc
Megjelent: 2013
Kiadó: Könyvmolyképző
Oldalszám: 358
Eredeti cím: -
Műfaj: ifjúsági, romantikus

0 comments:

Megjegyzés küldése