5 / 100 könyv. 5% kész!

szerda, július 30, 2014

Amanda Stevens: Örök kísértés


Szóval, az a helyzet, hogy nagyon sokáig porosodott a polcomon, nagyon sokszor nekikezdtem, de két-három fejezetnél sosem jutottam tovább. Egyáltalán nem jöttem rá, hogy miért. Nem a történettel volt a baj, hiszen imádom a szellemsztorikat, a szellemfilmeket és úgy általában mindent, ami a szellemekkel kapcsolatos, ez veleszületett szenvedélyem.

Szóval megerőltettem magam, kézbe vettem és végigolvastam. Kellemes időtöltésnek bizonyult, megkaptam azt a fajta borzongást, amire vágytam, az írónő remekül adja vissza a félelmetes hangulatot és a szellemek ködös jelenlétét. Titkok, rejtélyek és még gyilkossági nyomozások is keresztülszövik a történetet, ami által egy detektívregénynek is elmehetne.

A főszereplőnő nem fogott meg, habár jól felépített karakter, aki egyszerre visszavonult kisegér a szellemlátás átka miatt és egyszerre magabiztos és bátor kutató John Devlin oldalán.
Na, igen, Devlin. Szinte semmit sem tudtunk meg róla az égegyadtavilágon, de még ez sem gátolt meg engem abban, hogy "a kedvenc férfi nyomozók" listámra tegyem fel. Persze vonzza Amelia-t, de mint mindig most is a szerelem útjába áll valami, jelen esetben két szellem. Mi más?

Tehát borzongató hangulat. Pipa.
Nyomozás. Pipa.
Vonzó nyomozó. Pipa.
Nehézkes szerelmi szál. Pipa.
Sok-sok szellem. Pipa.
Sok-sok izgalom és titok. Pipa és Pipa.

Mégis úgy éreztem, hogy valami hiányzik ahhoz, hogy megadjam a maximális pontot. Valami egészen icipici valami meggátolt abban, hogy maximális pontot adjak. Ez azonban egyáltalán nem gátol meg abban, hogy folytassam, sőt, minél előbb annál jobb. Remélem a folytatásokban feltűnik az az icipici valami, amit hiányoltam. Hajrá Amelia! Kapd el a gonosz szellemeket! Na, meg Devlint is. :)

Amanda Stevens: Örök kísértés
Értékelésem: Tetszett
Borító: 5/5
Kedvenc szereplő: John Devlin
Sorozat: Sírkertek Királynője
1.) Örök kísértés
2.) A Birodalom
3.) A Próféta
Megjelent: 2011
Kiadó: Athenaeum
Oldalszám: 366
Eredeti cím: The Restorer
Műfaj: fantasy, horror, krimi, romantikus, thriller

0 comments:

Megjegyzés küldése