6 / 100 könyv. 6% kész!

szerda, augusztus 14, 2013

Richelle Mead: Dermesztő ölelés




Kezd teljesen rabul ejteni a sorozat, méghozzá olyannyira, hogy a második résszel egy nap alatt végeztem, pedig nem rövid olvasmánynak bizonyult. Az első kötet elkezdésével voltak aggályaim, de végül örültem, hogy belevetettem magamat Richelle Mead a megszokottól távol eső vámpírtörténetébe. Mead tud írni, remekül tudja az olvasót a könyvhöz "ragasztani", nálam már bizonyított. 

A szereplők egyre kedvesebbek a számomra. Rose szellemes beszólásai és magabiztos, harcos jelleme elérte, hogy a ritka alkalmak egyike megtörténjen: szeretem a főszereplőnőt. Ez nem fordul elő gyakran, tekintetbe véve, hogy inkább a fiú-férfi főszereplőkért vagyok oda. A szerethető női karakter megformálása sokkal nehezebb, mint azt az ember hinné és erre csak nemrég jöttem rá. Női olvasók révén mi mind a mondhatni "alfa hímekért" vagyunk oda. Igen, így van, ez természetes. :D És a kedvenc férfikarakterünk "szerelme" sokszor ellenszenves számunkra, ez zsigerből jön, ez van. Nagyon ritka az a felállás, ha mind a két főszereplő szimpatikus. És ezt Richelle Mead-nek sikerült létrehoznia, ezért külön elismerés jár.

Ha már alfa hímeknél tartunk, akkor Dmitrij is bekúszik a képbe. Kétség sem fér hozzá, hogy szeretem a karakterét - ez ismét zsigerből jön, de ki ne szeretné a harcos félistent? :D Ennek ellenére még mindig kevés. Nagyon kevés. Dmitrij karaktere még mindig ködös, szeretnék róla többet tudni, sokkal többet. Ez az egyik negatívuma annak, hogy csak Rose szemszögéből követhetjük végig a történetet. Alfa hímek még mindig: Adrian. Egy új férfikarakter, aki felfigyel a mi Rose-unkra, tehát előrelátóan egy újabb szerelmi háromszög van kilátásban, hogy még jobban megbonyolítsuk Rose és Dmitrij kapcsolatát. Még mindig tart az alfa hímek sora: Christian. Kellemes meglepetésként ér, hogy kezdem egyre jobban megkedvelni, mert egy kicsit Rose karakterére hajaz, csak a másik nem képviselője. Már nem annyira alfa hím, de még mindig hím: Mason. Mason, aki se nem titokzatos, se nem nagyszájú, ő csak egyszerűen Mason, a kedves és vicces haver. Szóval férfi karakterekből van elég, ezért is érdemes nyomon követni a sorozatot. :D

Erősen ajánlom, hogy akkor olvasd a sorozatot, ha már be van készítve a következő kötet, különben fizikai fájdalom lesz abbahagyni. Nem túlzok, nem szoktam. Na, jó, szoktam, de higgyétek el, most nem túlzok. :D Én már kezdem is a következőt...

Richelle Mead: Dermesztő ölelés
Értékelésem: Kedvenc
Borító: 5/5
Kedvenc szereplő: Dmitrij, Rose, Adrian, Mason, Christian
Sorozat: Vámpírakadémia
2.) Dermesztő ölelés
Megjelent: 2008
Kiadó: Agave Könyvek
Oldalszám: 306
Eredeti cím: Frostbite
Műfaj: fantasy, ifjúsági, romantikus, urban fantasy

0 comments:

Megjegyzés küldése