6 / 100 könyv. 6% kész!

vasárnap, szeptember 23, 2012

Alexandra Ripley: Scarlett



Scarlett O'Hara lenyűgöző története folytatódik miután rájön, hogy Rhett élete szerelme és eldönti, hogy vissza fogja szerezni magának a férfit. Az Elfújta a szél olvasása után természetes, hogy folytatni akartam a történetet, mert egyrészt lenyűgözött másrészt pedig nem volt számomra meg az a boldog Happy End. Ezért hagyatkoztam a folytatásra, amit ugyan már nem Margaret Mitchel, hanem Alexandra Ripley vetett lapokra, ennek ellenére mintha Margaret fejezeteit olvastam volna... 

Szóval a történetet nem is ragoznám túl: Scarlett ugyanolyan bátor és kitartó, mint az előző kötetben, ezért is szerethető annyira, s most, hogy immár az igazi szerelem vezérli minden követ megmozgat, hogy végre igazán boldog lehessen. Azonban Rhett nem az a férfi, akit kénye-kedve szerint tudott mozgatni, épp ellenkezőleg, s ezért is szerette annyira. 

 Ha szeretted az eredeti kötetet, akkor biztos vagyok benne, hogy ezt is szeretni fogod, ugyanis a stílus remekül tükrözi az eredeti kötetet, hiába más írónő írta a sorokat, Alexandra nagyszerű munkát végzett és meghozta nekünk a várva várt Happy End-et. Imádattal olvastam azt, ahogyan Scarlett egyénisége a szeleburdi és makacs kislányból, érett és céltudatos nővé formálódik és felneveli a kislányát, Cicát. Olyan gyönyörű és megható ahogyan szeretettel fordul a kislány felé, imádattal neveli fel. És persze a legvége, amikor végre Scarlett és Reth egymásra talál... Az egyik leggyönyörűbb történet, amit valaha olvastam.

Alexandra Ripley: Scarlett
Értékelésem: Tetszett
Borító: 5/5
Kedvenc szereplő: Rhett
Megjelent: 1991
Kiadó: Európa Kiadó
Oldalszám: 950
Eredeti cím: Scarlett
Műfaj: romantikus, szépirodalmi, történelmi

0 comments:

Megjegyzés küldése